Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε δε σας ικανοποιεί (π.χ. το νούμερο των παπουτσιών ή του ρούχου που παραγγείλατε δε σας κάνει) μπορείτε να το στείλετε πίσω μαζί με την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο που το συνόδευε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, χωρίς να έχετε σκίσει τα καρτελάκια του και να σας το αντικαταστήσουμε*. Αν δεν υπάρχει το αντίστοιχο ή παρεμφερές προϊόν της προτίμησης σας, το e-tennis σας επιστρέφει τα χρήματα της αξίας του προϊόντος σας. Το κόστος αποστολής στο κατάστημά μας γίνεται με χρέωση του πελάτη (εναλλακτικά πληρώνοντας €5 μπορούμε να αναλάβουμε εμείς την αποστολή με τη Γενική Ταχυδρομική και του προς επιστροφή προϊόντος αλλά και του νέου που θα το αντικαταστήσει).

Αλλαγές προϊόντων μπορούν να γίνουν και στα καταστήματα e-tennis 10.00 - 20.00 καθημερινά εκτός Σαββάτου.

Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό και δεν έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του (π.χ. υπήρξε εμφανής φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά του) πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 60 ημερών με mail στο sales@e-tennis.gr, ή τηλεφωνικά στο 2311.205080 για να σας το αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα αποστολής (αφού προηγουμένως μας αποστείλετε το ελαττωματικό προϊόν). Σε περίπτωση που παραλάβουμε το προϊόν και δεν υπάρχει εμφανής φθορά, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής τόσο από την οικεία του στο κατάστημα μας όσο και από το κατάστημα μας προς αυτόν. Μετά την παρέλευση των 60 ημερών δε γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος ή / και ο πελάτης δε δικαιούται καμία αποζημίωση.

Στην περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του κι έχει χρησιμοποιηθεί, εν’ τούτοις πιστεύετε ότι ήταν από την αρχή ελαττωματικό π.χ. η ρακέτα σας μετά από 5-6 προπονήσεις ράγισε και δεν υπάρχουν εμφανή σημάδια φθοράς ή υπάρχουν σημάδια μικρής φθοράς - μικροχτυπήματα στο σκελετό της τα οποία πιστεύετε ότι δε δικαιολογούν την καταστροφή της (π.χ ράγισμα - σπάσιμο), τότε επικοινωνείστε μαζί μας με mail στο sales[at]e-tennis.gr, ή τηλεφωνικά στο 2311.205080 (Δευτ - Παρ. 10.00 - 18.00). Η ρακέτα σας θα αποσταλεί στην επίσημη αντιπροσωπεία η οποία θα αποφανθεί αν το προϊόν ήταν ελαττωματικό ή όχι. Στην πρώτη περίπτωση η εταιρία μας θα αντικαταστήσει δωρεάν το προϊόν ή αν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, μπορεί είτε να αφαιρέσει την αξία του από την αξία κάποιου άλλου προϊόντος που επιθυμείτε ν’ αγοράσετε. ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ. Αν, ωστόσο η αντιπροσωπεία αποφανθεί ότι υπήρξε κακή χρήση του προϊόντος, τότε δε δικαιούστε αντικατάσταση κι επιβαρύνεστε το κόστος μεταφορικών αν επιθυμείτε να σας το ξαναστείλουμε.
Η παραπάνω διαδικασία γίνεται για όλα τα προϊόντα (εκτός των ρακετών padel) που έχουν το πολύ 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς τους. Ειδικά για τις ρακέτες padel oι αντιπροσωπείες δε δέχονται επιστροφή ρακετών για έλεγχο ποιότητας από τη στιγμή που έχουν παρέλθη 3 μήνες από την ημερομηνία αγοράς τους, ανεξαρτήτως των φορών που ο πελάτης έχει δηλώσει ότι έχει παίξει.

Αν υπάρχει μόνιμη συσκευασία που έχει ανοιχτεί (π.χ. ανοίξατε μια κονσέρβα με μπάλες) ΔΕΝ μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος. Τα παπούτσια δε θα πρέπει να έχουν φορεθεί σε εξωτερικό χώρο και το κουτί τους να είναι σε άριστη κατάσταση. Ειδικά για την επιστροφή μιας καινούριας ρακέτας θα πρέπει να είναι ανέπαφο το ειδικό ναύλον που βρίσκεται στη λαβή της και η ρακέτα να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου (να μην υπάρχουν μικροφθορές στο σκελετό της και να μην υπάρχουν υπολείμματα από το τρίχωμα της μπάλας στις χορδές της). 

Σχετικά με το τι καλύπτει η εγγύηση για τις ρακέτες padel πατήστε στο Product damage Guidelines.pdf